Sunday, October 26, 2008

Whales Watch


Pagi2 5:45 kami dah bertolak dari umah ke Jervis Bay..suzi ada seminar kat sana esok harinya..so hari ni kami plan nak tgk ikan2 paus kat Jervis Bay tu...perjalanan lebih kurang 100 km dari rumah..(aku ngan aufa tak mandi dari umah hehe sejukk daa )



9:30 pagi mulalah ekspedisi kami...trip lebih kurang 3 jam...selepas sejam...ombak mula bergelora....terhoyong2 terhayang2 hehe..ape lagi...aku ngan aufa memulakan ekspedisi baru..MUNTAH!!! hehe..penin beb..... suzi ok ..lagi pun dia makan ubat..


they all cakap ada lebih kurang 7 ekor paus hari tu..yg aku sempat tgk 2 ekor je..yg lain paus tu yg tgk aku hahahaha..padan muka aku..tapi memang tinggi ombaknya..cam nak kuwa usus perut rasanya..penin dah tahap maksima..kamera pun tak sempat nak snap..that's why tak sempat amik photo banyak2..suzi yg enjoy tgk semua whales2 tu...



Inilah kapal yg memabokkan aku ngan anak aku hehe


Muka2 sebelum MABOK!! hehe

Sorry ni je yg sempat snap..yg lain whales tu yg tgk aku hehe..dah mabuk dah wehhh hehe
* manusia tgk paus,manusia yg untung, aku tgk paus aku yg rugi sebab paus yg banyak tgk aku hehe..yg kesian paus..satu sen pun paus tu tak dapat duit hehe


-asuw-

No comments:

Post a Comment