Thursday, December 25, 2008

MAKAN2 MELBOURNE

Memang btulla org kata, kat Melbourne, org Muslim senang cari makan!So kami pun menjejakila tmpat yang kami boleh dpt mkn....kami sempatla p kedai Malaysian.Singaporean and Indonesian..mamak tebar roti canai...nila roti canainya..anak aku happy giler memakannya, slalu kat umah di wollongong mkn roti parata je..tambah2..org kat kedai tu blh cakap Melayu...terkejut si aufa tu..yela slalu masuk kdai..org speaking english..errrgggghhhh..alhamdulillah..kenyang sekenyang2nya..teh tarik satu!!!!slllrrrruuupppp....dekat stahun gak aku tak minum teh tarik..bukan apa kat W'gong tak jumpa teh serbuk .Tak syok colour and rasa guna teh uncang..
makan2....jangan tak makan..




Secara kesimpulannya bestla makan kat Melbourne ni..kalau ada kedai2 ni kat W'gong...cnfirm aku makan kat luar je...hahahaha..

2 comments:

  1. yeeyyy.. aku dah sampai umah ko.. aku add link wokehh... amcam? pekena tea tarek ? wuaaahahaha..

    ReplyDelete
  2. welcome..
    yes best woo tea tarekk..sekali hirup terus rasa cam kat mesia lak hehe..
    no worries..add la link ni..we also want to add ur link kay...

    ReplyDelete