Thursday, June 26, 2008

Between Hope & Stress

aaaaaaaaaaaaaarrrgggggghhh........
I'm so stress this week..with a lot of work seems to be done urgently...
mesti you all tertanya2 kan..apa sebenarnya yg aku buat kat Oz ni..
apa yg aku study..
well just a quick brief..I've to generate a new of drug for cancer imaging..
this drug is based on peptide and will label with radioisotope..It will be used in Nuclear medicine..
agak susah nak faham???korang buat- buat faham dahla.

the major problem is..aku ni bukan pure chemistry background..so agak susah aku nak baca n faham struktur2 kimia yg terlibat tu...then my supervisor n co-supervisor are not in the same place..so we are very rare to sit n discuss together..

above all,itula dugaan aku..dllm mengejar cita2 utk menggenggam ijazah sarjana ..
mmg antara ketawa dan airmata la..

sib baik esok dah khamis..then Jumaat...hari yg ku tunggu2..
tak sabar rasanya....setelah kurasa penat giler lately!!!semoga Allah memudahkan segala urusan
amin..

-sms-

1 comment:

  1. sabar...
    bukan senang nak dapatkan sesuatu...kena usaha dulu...dalam usaha2 tu, ada pulak mcm2 halangan...so, kena usaha, doa, sabar, tawakal..ok? kalau buat kat sini pun, benda yg sama jugak...still ada dugaan...

    ReplyDelete