Wednesday, September 24, 2008

Car Pool..

Hi..I really want to share a story about my friends for car pool ..
kan aku kena buat kerja/lab 45min perjalanan dr tmpat tggal aku..
aku tak buat labwork kat uni....they are Andy,Steve (original OZ), Naomi (born in Aussie but mix Japanese & English..and Hong Che( emigrate from China 30 years ago)..
when one of them drive sendiri or..absent..so we have a room for Gita ....
Best diaorg ni..... I really enjoy with them..cerita tak de tapis2 nya...very sincere...and helpful..
Gambar?
ehm..ni bab yang payah..sbb aku restricted to bring camera..so susahla bg aku utk merakamkan wajah2 mereka...almaklumla...nak kerja dlm kaw nuklear....mmg ketatla undang2...

One day...I'll snap..maybe in any party..of course outside the office...
my fare well party ke..sbb habis master..and nak blk Malaysia..hehehe..

-sms-

No comments:

Post a Comment