Tuesday, September 30, 2008

Malam Aidilfitri di Oz

10.41pm, 30.09.2008

Allah huakbar Allah..huakbar Allah...hu akbar..

terdengar takbir raya & lagu raya..dr komputer riba aku tu..sedikit terusik gakla..ulu hati aku ni...walau bagaimanapun..airmataku tak menitis lagi....hehehe..

Mlm ni aku and hubby sibuk buat apa yg patut...kitaorg masak kuah kacang,rendang ayam, nasi impit, banana cake and tiramisu sebagai juadah di pagi pertama hari raya...kuih raya?aku buat cornflakes madu je....yg lain2 malas nak buat...hehehe..

My hubby sempat gak menyalakan lilil-lilin kecil di balkoni kitaorg sebagai ganti pelita...so seronok gakla anak bujang aku tu bermain2.dgn lilin2 tu...sebelum dia kepenatan dan akhirnya masuk tidur awal..sib baik dia tak ada sibuk nak bunga api ke..apa ke mcm kat Malaysia..good boy mummy!!!ehhmmm..malas plak rasa nak gosok baju raya ni...kejap lagila..



Jadual yg menanti esok pagi:-



1) 7.30am -solat hari raya di stadium hockey, Unandera.

2) 9.30am -jamuan pot luck hari raya anjuran Malaysian Student Association, botanic
garden , Wollongong.

No comments:

Post a Comment