Friday, February 6, 2009

HEPPIE 30th BESDAY!!!

For AYANG...


MUAHH!!!
from :
- ur hubby -
terima kasih abg...terima kasih atas semuanya...lebih2 lagi your surprised!!!I like the present....

Rasa cam berat hati nak tggalkan angka 20an..tp nak buat cmno..masa berlalu terlalu pantas..
Aufa pun dah 6 thn...
Seawal pg td..hubby dah wish....lepas smbhyang subuh..aku smbung tdo...pkl 7 aku bgnla smula..kena prepare breakfast..hah!!!surprised!!!ada hadiah atas bar!!!bestnya..mesti hubby aku yg bg ni...apa ye dlmnya???nak masak apa pun tak tau lagi ni...tgk hadiah dulula...jeng..jeng...yahoo!!!aku dpat apa yg aku nak...mmg aku ada niat nak bli jenama ni before blk Mesia..tak sangka dpt se awal ni...syukur alhamdulillah...hehehe..alamak duk belek2 hadian n card...tak sedar dah 7.30...apa pun tak masak lagi..Aufa nak bw p skola..atlast aku buat maggie goreng n telur goreng je..n nugget for aufa..

-suz-

2 comments:

  1. Eppie besday suzie... semoga panjang umo.. murah rezeki.. cepat dapatkan baby tuk kawan ngan aufa... ur hubby same citerasa ler ngan my hubby.. sejibik cam my hubby belikan for me last year.. hehhe..

    ReplyDelete
  2. Tq ayu..hahaha..thn ni ko dpt apa?manala tau..kang hubby aku bli sama lg dgn hubby ko thn dpan..hehehe

    ReplyDelete