Sunday, January 11, 2009

Berubah...

Diam tak diam..nearly one year I'm in Aussie..duk kat Wollongong ni rasa nyaman sekali..sana sini laut...sepanjang berada disini, adakalanya kitaorang abiskan masa dgn bersiar2 di tepi laut...

kubiarkan diriku disapa angin kuat yg bertiup..hubby and aufa berposing2 gitu...

melihat kapal2 berlabuh...

tengok org surfing...

orang2 beriadah...

ditemani burung2 seagull di pasiran pantai..

RINDU pada keluarga, rumah dan suasana di tanah air menerpa sekali sekala...so minta tolongla dgn mmber, snap gambar umah kami di sana....mak ai..lainnya!!!Telah berdiri satu bangunan di hadapan kaw.perumahan kami..yg dulunya hanyala tanah lapang...


Inila rupa umah kami dari hadapan......n yg posing tu adalah mmber aku yg suka dgn umahku yg comel itu..sehingga dia lupa utk snap pic umahku..tanpa dirinya!!!aaarrrgghh ...lupa ke sengaja???..anyway..tq.ye ta..bila2..snap lagi ye...

-suz-

4 comments:

  1. i like ..you blog....that´s so nice the pictures. i´m from Mexico ..visit my blog ..www.chavenatos.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. muhahahah....ini rupanya tujuan ko yg beriya nak gamba umah je....td aku dah suh arab letak gamba umah ko kat album dia...cuba check dia dah masukkan belum...yayyy....gamba aku kat blog suzi...muhahahah

    ReplyDelete
  3. Awat tak habaq nak gambar rumah....last sunday liya datang ambil gambar jg, katanya wan nak...kedai perabot kat depan tu dah meriah...malam2 terang

    ReplyDelete
  4. Tu la k.aziah..mmg nak gmbar umah..sbb teringat2 x de gmbar dr luar...sesapa terdekat kitaorg ckp je minta tolong ambik..
    nita...dah ko nak nyibuk2..aku letak jela..sbnrnya mmg teringat sesangat kat umah time tu....tu yg masuk kat blog..nnt aku dpt gmbar dr adik ipar..aku deletela muka ko....

    ReplyDelete