Thursday, January 29, 2009

Emak..

Sekarang kul 9.17 kat AUS..mean pkl 6.17 kat Mesia..aku nak buat kerja aku..tp asyik tak sedap hati je..kenapa yek?ehm..sbnarnya teringat sgt kat mak...cmna la dia skrg...mak dimasukkan hospital petang smalam waktu M'sia slpas mengadu sakit dada...lepas je adik aku telefon bgtau mak admitted, sejak tu la aku asyik susah hati...smpaila skrang...
Ini kali kedua mak masuk hospital..1st time last year, sbb slip disk, dekat sebulan gak mak terlantar kat hosptal...tak boleh nak uruskan diri sndiri pun...lepas beberapa bulan kluar dr hsptal, akhirnya mak blh jln semula..wlpn perlahan-lahan..
Semalam masa adik aku inform mak admitted, aku ingat ke sbb slip disk lagi...tp kali ni bukan slip disk..mak kena sakit jantung...melalui adik aku dpt tau, Dr.kata jantung mak lemah...pagi tadi aku smpat ckp dgn mak..tp suara mak lemah sgt..tak snggup aku nak teruskan bersmbang....
ehm...apa boleh aku buat ?..hanya doa dari kejauhan ..moga mak cepat smbuh n blk umah smula..pastu dptla smbang lama2 cam selalu tu..sembang pasal cucu mak sorang tu..hari ni si aufa happy sgt sbb masuk skola..pakai uniform..jumpa kawan baru...mak tak dengar lagi kan citer ni???
Ya Allah..ko sembuhkanla penyakit mak ku..amin...

2 comments:

  1. tapi sumenya ok kan?mak ko dah kuar spital kan?so mcm mana?

    ReplyDelete
  2. lum kuwa lagi..masih kat spital sungai buloh

    ReplyDelete