Tuesday, March 31, 2009

Unicentre Cup 2009

Last Friday 27.03.09 aku join or senang kata mewakili Malaysia dlm Unicentre Cup ni..hehehe..syarat utk pasukan bertanding mestila mix laki n prempuan dlm setiap game or atleast sorang wanita...so aku antara 3 wanita yg sanggup berbakti utk negara ..ce wah..
acara yang dipertandingkan ialah raley (lari ganti2),Oztag (ala2 rugby),Volley ball,Bocci (mcm bowling padang) and soccer (ala2 futsal)..badminton cancel..dorang takut kalah kut..iyala dorang mana main sgt badminton..last year Malaysia yg menang acara badminton ni..
aku baru smpai padang...dah ada org ambik gambo..almaklumla atlet harapan..keh..keh..


Bersiap sedia utk lari dlm acara raley..aku duk ukur trek..jauh tu..belakang kitaorg tu..group yg dpt 1st place dlm acara ni..ehm..tgkla kaki dorg, panjang2...tak terkejar ..anyway kitaorg dpt no.3 dlm acara ni..

Aku tgh main Oztag..tag ada dililitan pinggang tu..jenuh aku nak faham law...tp bestla..main permainan asing kan..kitaorg seri sekali , kalah 2x...


Tak pasal2 aku kena main volleyball...aku bukan reti sgt..klu netball blh kata aku ok la main..
terpaksa main sbb pemain2 utama..atlet2 lelaki p solat Jumaat...kitaorg agak tak puas hatila..game ni dijalankan tak ikut seperti yg tercatat dlm jadual...tp nak buat cmno!main gakla..akibatnya kalah sumer 3 games pusingan awal..tinggi betul la org2 kat sini..org Malaysia ketot2 je..hi hi..hi..dorg tak yah lompat2 sgt nak strike or block..
korang mesti tertanya2 kan..napa aku letak gmbo ni...ada citer di sebaliknyala..
lepas aku main Oztag mamat blkang aku tu salam n pluk aku...kata well done la...good tryla..iyala mmg aku bersungguh2 main wlpn confuse dgn law ...sumer mmber2 pompuan aku jeles je tgk..mmber sblh aku tu..dia lama dah aim mamat blkang aku tu..alih2 time ambik gmbo , mamat tu p berdiri blkg aku gak...hangin je dia!hahahaha..smpai hari ni dia tak puas hati dgn aku...kah..kah...
Setelah penat bersukan..kitaorg berhenti mkn...bread n sosej..sib baik ada burger vegetarian..so apalagi..sumer atlet Malaysia ambik yg tu je la...
Over all..aku seronok..release tension sgt kat padang..lari2...jerit2 sokong mmber! then mlm tu aku sakit badan...ye la lama dah tak main outdoor game..dah la warming up pun tak buat...
-suz-

No comments:

Post a Comment